poniedziałek, 16 lutego 2015

Kilka słów od autorki

Witam Cię, ty błądzący po internetach człowieku!
Znalazłeś się na moim blogu z jakiegoś powodu, prawda?
Jeśli nie wiesz, gdzie trafiłeś, calm down, już Ci tłumaczę.
Otóż znajdujemy się właśnie w moim wyimaginowanym świecie. Z racji tego, że kocham czytać książki, a czasem nawet sama piszę jakieś opowiadania, postanowiłam założyć kolejnego bloga ze swoją twórczością. Nie jestem pewna, czy ktokolwiek będzie chciał to czytać, ale warto spróbować, czyż nie? :)
Ta historia będzie opowiadać o młodej dziewczynie z problemami, która odnajduje swoje wybawienie w...członku boysbandu! Tak, będzie to fanfiction. Jeśli wszedłeś na tego bloga, to pewnie już wiesz, że chodzi o zespół Big Time Rush. Jeśli nie wiedziałeś, właśnie Cię uświadomiłam!
Jeśli lubisz czytać ff, interesujesz się tym cudnym zespołem, lub po prostu chciałbyś coś poczytać - trafiłeś w dobre miejsce!
Możesz zostać i dołączyć do wagonika tej strony (bo historie nie istnieją bez ludzi, którzy chcą je czytać) lub możesz odejść, nie trzymam tu nikogo na siłę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz i mnie o tym w jakiś sposób poinformujesz :)
To co? The writing story begins...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz